søndag 22. juli 2012


San Francisco – Seattle – Oslo
Ved Universitetet i California Berkeley, er det en professor, Mike Austin, som har fattet interesse for det prosjektet jeg har jobbet med de siste 5 årene (HUSK-prosjektet), og han ville jeg skulle komme innom San Francisco slik at vi kunne snakke om prosjektet. Det var faglig to meget interessante dager, og Mike tok meg også rundt til noen av de vakre stedene rundt San Francisco, her en park med redwood. Mike var en fantastisk vert.


Siste stopp på reisen var Seattle, der jeg besøkte familie, og jeg hadde noen veldig hyggelige dager sammen med dem. Vi fartet en del rundt, blant annet til Poulsbo, som ligger ved bukten Puget Sound. Poulsbo er et flott sted, veldig preget at det var skandinaver, særlig nordmenn, som slo seg ned her. Mange takk Ruth og Brian!



Jeg reiste fra Seattle til Oslo via Heathrow, og var hjemme lørdags ettermiddag. Reisen er slutt, og det har vært en helt eventyrlig reise! Jeg har resit jorden rundt! Jeg har hatt mange fantastiske naturopplevelser, der Marquesasøyene og Sørøya på New Zealand er de største høydepunktene. Jeg har også truffet mange hyggelig og interessante mennesker.

Mange takk til dere som har fulgt bloggen, og gitt hyggelige tilbakemeldinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar